Het Huis Anubis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Martens och Ruitenburg - 21 augusti 2011 12:01

JA i september börjar 5:e säsongen av Huset Anubis, och då ska vi blogga mycket mer. Det är ju lite svårt att blogga nu när det inte rullar på teven. Så snart!!


Men det är otroligt kul att vi fick över 60 pers som besökte bloggen och jag hoppas att ni alla gillade bloggen!


Vi fick några frågor också jag försökte svara på alla men det var en jag inte förstog. Men fortsätt gärna fråga och kommentera. Det gör att man vill blogga mer!



KRAM

 

Av Martens och Ruitenburg - 20 augusti 2011 19:28

Hejsan, ja nu ska jag ge er super fans ett bra tips.  Det är:

  1. Om du vill veta mer om Huset Anubis så ska du gå in på www.wikipedipedia.org
  2. söka på huset anubis
  3.  läsa lite
  4. välja Nederländska i meny raden till vänster
  5.  markera en text snutt (genom att hålla in höger mus knapp och dra över texten)
  6. höger klicka välj "Copy" eller "Kopiera"
  7. gå in på www.google.se
  8. tryck på "Översätt"
  9. välj Nederländska till Svenska
  10. höger klicka i text rutan och välj "Paste" eller "Klistra in" samt klicka på översätt.

Sen kan du läsa snutten och välja en ny snutt att läsa på! Ha det bra ;)


 

Av Martens och Ruitenburg - 20 augusti 2011 17:55

JA nu kommer snart den heltnya säsongen av Huset Anubis!!!! Den startar den 12 september.  Så då har vi mer att blogga om!


Jag längtar! Gör du?



 

Av Martens och Ruitenburg - 20 augusti 2011 16:11

Hej, hej!   Nu har jag inte bloggat på jag vet inte hur länge?!  Så nu ska jag försöka frächa upp bloggen med nya inlägg och en:


Ny DESIGN!!


Så jag vill att ni tipsar oss, skriv en kommentar och förklara så bra du kan så kanske vi använder din idé


Lycka till!


 

Av Martens och Ruitenburg - 13 augusti 2011 10:00

        I dag fyller Sven de wijn som även spelar Johan  Cornelisen 29 år


      Ett stort GRATTIS Sven!




             



                           

Presentation

Huset Anubis

Sök i bloggen

Fråga mig

73 besvarade frågor

Gästboken

Omröstning

Vad tycker ni om Huset Anubis?
 bäst
 bra
 sådär
 lång tråkigt
 jobbigt
 sämst

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards